اگر مشتريان شما نتوانند آن را پيدا كنند ، از سرمايه گذاري زمان و پول براي ايجاد يك وب سايت زيبا استفاده نمي كنند. اما چگونه مي توانيد سايت خود را در اقيانوس محتوا در اينترنت متمايز كنيد؟
بهينه سازي موتورهاي جستجو (SEO) اين است كه چگونه به مشتريان كمك مي كنيد تا سايت خود را در Google ، Bing و Yahoo جستجو كنند. با ايجاد سايت خود به روش صحيح و بهينه سازي كلمات كليدي ، ترافيك بيشتري را به صفحه خود هدايت مي كنيد و فروش بيشتري ايجاد مي كنيد.
در اينجا 10 نكته وجود دارد كه به شما كمك مي كند در جستجوهاي آنلاين رتبه بالاتري كسب كنيد.
1. كلمات كليدي مناسب را پيدا كنيدبه كلماتي فكر كنيد كه مشتريان شما هنگام جستجوي محصولات يا خدمات شما در وب استفاده مي كنند. به عنوان مثال ، اگر لوازم خانگي مي فروشيد ، آيا مشتريان شما بيشتر از يك كلمه رسمي مانند يخچال يا كلمه عاميانه مانند يخچال استفاده مي كنند؟
ليستي از 20 تا 50 كلمه كليدي تهيه كنيد ، سپس به Google AdWords برويد. اگر قبلاً يك حساب كاربري ايجاد كرده ايد ، مي توانيد تأييد كنيد كه كلمات كليدي انتخابي شما اغلب در جستجوهاي آنلاين استفاده مي شود.
همچنين مي توانيد از يك محصول Google AdWords به نام Keyword Tool براي يافتن كلمات كليدي بيشتر براي ساختن ليست خود استفاده كنيد.
از كلمات كليدي خود در هر يك از صفحات وب سايت خود استفاده كنيد تا در هنگام جستجوي مشتريان احتمالي با استفاده از آن كلمات كليدي ، به رتبه بالاتري برسيد.
با استفاده از كلمات كليدي در URL شروع كنيد - آدرس نشان داده شده در مرورگر اينترنت براي هر يك از صفحات وب سايت شما. همچنين آنها را در عناوين خود و همچنين توضيحات فراداده خود (متن مختصر كه به موتورهاي جستجو مي گويد محتواي شما در مورد آنها چيست) قرار دهيد.
2. بر پيشنهادات منحصر به فرد خود تمركز كنيدبه ياد داشته باشيد كه شما در حال رقابت با ساير شركت ها براي جلب توجه مشتريان آينده هستيد. براي جستجوي وب در صنعت خود ، به دنبال كلماتي باشيد كه با متغيرهاي بازار شما مطابقت دارد ، مانند پيشنهادات منحصر به فرد يا موقعيت جغرافيايي شما.
رقابت براي كلمات كليدي كه به عنوان بخشي از كمپين پرداخت به ازاي كليك خريد مي كنيد ، جايي كه تبليغات شركت شما در بالا يا در كنار نتايج جستجوي رايگان ظاهر مي شود ، سخت است. شما هر بار كه روي پيوند شما كليك مي شود ، به شركت موتورهاي جستجو پرداخت مي كنيد. باز هم ، اگر بودجه بالايي نداريد ، بايد روي كلمات كليدي خوب تمركز كنيد.
3. سايت خود را با كلمات كليدي بيش از حد پر نكنيدهمانطور كه در دستورالعمل مديران وب گوگل آمده است: "صفحات را عمدتا براي كاربران ايجاد كنيد نه براي موتورهاي جستجو."
اگر فقط كلمات كليدي را در سراسر محتواي خود مي پاشيد ، خطر تحريف معني و تحريك خوانندگان را داريد ، بنابراين زياده روي نكنيد.
اولويت شما بايد شفاف سازي و خواندن متن باشد.
4. پيوندهايي به سايت خود بسازيدهرچه تعداد سايتهايي كه پيوندهايي به سايت شما دارند ، رتبه بيشتري در جستجوها داشته باشيد. از صاحبان سايت هاي مرتبط بخواهيد پيوندي به سايت شما داشته باشند. پيشنهاد مي كنيد در ازاي پيوندي به لينك خود ، پيوندي را به آنها منتقل كنيد.
روي كيفيت پيوندها تمركز كنيد. يك پيوند كه از اتاق بازرگاني يا وب سايت دانشگاه به وب سايت شما هدايت مي شود ، به شما در بيش از ده ها پيوند از وبلاگ هاي مبهم كمك مي كند.
5. محتواي با كيفيت بالا و مقدار زيادي از آن را منتشر كنيدماموريت اصلي موتورهاي جستجو اين است كه به مردم در يافتن پاسخ سوالات خود كمك كنند. بنابراين بهترين استراتژي شما براي به دست آوردن ترافيك زياد ، ايجاد محتواي جذاب - مقاله ها ، فيلم ها و عكس ها - است كه اطلاعات با كيفيتي را در اختيار خوانندگان شما قرار مي دهد. اطمينان حاصل كنيد كه محتواي خود را مرتباً به روز كنيد تا مرتبط بماند.
يك استراتژي محتواي خوب همچنين شما را به عنوان يك رهبر فكري در زمينه شما قرار مي دهد.
6. اجتماعي شويدرسانه هاي اجتماعي متحد بزرگي در استراتژي SEO شما هستند زيرا مردم از بسترهاي رسانه هاي اجتماعي به عنوان موتورهاي جستجو نيز استفاده مي كنند. آنها اغلب براي مثال شركتها يا محصولات را با استفاده از عملكرد جستجوي فيس بوك جستجو مي كنند. هنگامي كه افراد شركت شما يا اصطلاحات مرتبط را جستجو مي كنند ، نمايه رسانه هاي اجتماعي شركت شما نيز در نتايج جستجو قرار مي گيرد.
7. مطمئن شويد كه وب سايت شما كاربر پسند استيك وب سايت تميز و آسان جهت ياب داشته باشيد. اطمينان حاصل كنيد كه بلافاصله براي بازديدكنندگان مشخص است كه شما چه هستيد و چه چيزي ارائه مي دهيد.
براي بهبود خوانايي از عناوين زيادي استفاده كنيد و كلمات كليدي خود را در عنوانها قرار دهيد. سرفصل ها براي موتورهاي جستجو برجسته هستند و به شما كمك مي كنند رتبه بالاتري كسب كنيد.
سرعت سايت نيز براي سئو مهم است. آخرين كاري كه مي خواهيد انجام دهيد اين است كه بازديد كنندگان خود را با يك سايت ضعيف آزار دهيد.
در نهايت ، شما بايد مطمئن شويد كه وب سايت شما براي سيستم عامل هاي تلفن همراه بهينه شده است. موتورهاي جستجو در حال حاضر وب سايت هايي را كه به راحتي در تلفن هاي هوشمند نمايش داده نمي شوند مجازات مي كنند.
8. نتايج را اندازه گيري كنيدابزارهاي رايگان و كم هزينه مانند Moz ، SpyFu.com ، SEMRush.com و Google Analytics اطلاعات بيشتري در مورد عملكرد SEO سايت شما در اختيار شما قرار مي دهند و اطلاعات بيشتري در مورد بازديدكنندگان خود-نحوه پيدا كردن سايت شما (موتور جستجو ، وب سايت مراجعه كننده و غيره) ، موقعيت جغرافيايي آنها و مدت زمان اقامت آنها در هر صفحه.
اين پست وبلاگ اطلاعات بيشتري در مورد تجزيه و تحليل داده هاي شما براي بهينه سازي عملكرد SEO شما دارد.
9. صبور باشيدنتايج را از روز اول كنترل كنيد ، اما انتظار نتايج سريع را نداشته باشيد. معمولاً چند ماه طول مي كشد تا در رتبه بندي موتورهاي جستجو به طور قابل توجهي بالاتر برويد.
همچنين به ياد داشته باشيد كه SEO به طور مداوم در حال تغيير است. آنچه امروز كار مي كند ممكن است در دو يا سه سال كار نكند. به كار خود ادامه دهيد و بيدار بمانيد
جمعه ۲۳ مهر ۰۰ | ۲۱:۲۳ ۹ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است