در اينجا هيچ راه حلي وجود ندارد - هر كمپين SEO ، صرف نظر از اينكه چقدر درخشان اجرا شود ، بر اساس كلمات كليدي مورد نظر مي ايستد يا سقوط مي كند.
اگر سالن زيبايي شما كلمات كليدي مناسب را انتخاب كرده باشد ، با گذشت زمان ترافيك وب سايت بيشتري از Google دريافت خواهيد كرد. اما اگر كلمات كليدي را اشتباه انتخاب كنيد ، هيچ اتفاقي نمي افتد. هيچ چيزي. بنابراين چگونه مي توانيد بهترين كلمات كليدي SEO را براي سالن زيبايي خود انتخاب كنيد؟ در اينجا كليدها آمده است.
رقابت خود را مطالعه كنيدبرخي از كلمات كليدي رايج را كه ممكن است شخصي در جستجوي سالن زيبايي يا آبگرم استفاده كند ، در Google جستجو كنيد. آيا نتايج ارگانيك تحت كنترل چند رقباي بزرگ و ملي است؟ اگر چنين است ، ممكن است پيشرفت در اين راه براي شما دشوار باشد ، زيرا با شركت هايي كه بودجه كمپين SEO پنج يا شش رقمي دارند ، رقابت خواهيد كرد. اگر اين وضعيت شما است ، از كلمات كليدي "دم بلند" بهتر استفاده خواهيد كرد-كلمات كليدي كه بيشتر در ارتباط با خدمات شما هستند. به عنوان مثال ، رقابت با "آبگرم در سيدني" ممكن نيست ، در حالي كه "آبگرمهاي آرام در ملبورن" بسيار اميدوار كننده است.
مطمئن شويد كه كلمات كليدي SEO داراي حجم جستجوي كافي هستند
كلمات كليدي طولاني مدت عالي هستند ، اما بايد حجم كافي براي ايجاد حجم قابل توجهي از ترافيك وب سايت را داشته باشند. به عنوان مثال ، اگر شما يك كلمه كليدي با 20 جستجو در ماه داريد ، احتمالاً ترافيك كافي از آن دريافت نمي كنيد تا بر تجارت شما تأثير بگذارد ، حتي اگر رتبه 1 را داشته باشيد.
با اين حال ، به خاطر داشته باشيد كه حجم كلمات كليدي دم بلند اثر تجمعي دارد. يك كمپين SEO كه يك كلمه كليدي را با 20 جستجو در ماه هدف قرار مي دهد بي معني است - اما كمپيني كه 500 كلمه كليدي را هدف قرار مي دهد ممكن است.
كلمات كليدي بايد مرتبط باشند
برخي از مشاغل با انتخاب كلمات كليدي كه محبوب هستند و مي توانند براي آنها رتبه بندي شوند - اما به طور خاص مربوط به كسب و كارشان نيست - از مسير خود خارج مي شوند. اين عمل باعث خشم كاربران موتورهاي جستجوي گوگل مي شود. وقتي افراد روي پيوندي در نتايج جستجوي ارگانيك كليك مي كنند ، انتظار دارند صفحه وب دقيقاً همان چيزي باشد كه در ذهن داشتند.
در تجارت سالن ، ممكن است وسوسه انگيز باشد كه يك كلمه كليدي SEO مانند "خدمات يك ظاهر طراحي شده موهاي عروس" را هدف قرار دهيد ، در حالي كه سالن واقعاً در آن تخصص ندارد ، يا حتي آن را واقعا ارائه نمي دهد. بهترين رويكرد براي سئو اين است كه كلمات كليدي را مطابق با تخصص خود انتخاب كنيد و به بهترين نحو محيط و تجربه مشتري كسب و كار شما را نشان دهد.
از مكان ها در كلمات كليدي استفاده كنيد
به عنوان ارائه دهنده خدمات SEO در سراسر جهان ، ما هميشه با ظرافت هاي مكاني سروكار داريم. سالن شما احتمالاً مشتريان را از يك منطقه جغرافيايي كاملاً مشخص جذب مي كند. گنجاندن مكان ها (شهرها ، حومه ، شهرستانها ، مناطق ، محله ها ، خيابانها و غيره) در كلمات كليدي مورد نظر شما به بهبود ارتباط كمك مي كند (به بالا مراجعه كنيد) و ممكن است به شما اين فرصت را بدهد كه با شركتهاي بزرگي كه ممكن است مكانهاي خاصي را در آنها هدف قرار نداده اند ، رقابت كنيد. كليد واژه ها.
روي تحقيقات كلمات كليدي سرمايه گذاري كنيد
خوشبختانه ، ابزارهاي آنلاين زيادي وجود دارد كه به شما در تحقيق در مورد همه اين متغيرها كمك مي كند. يكي از مواردي كه ما دوست داريم از آن استفاده كنيم Keyword Explorer است. كاربرپسند است و مي تواند شروع خوبي براي توسعه مجموعه اي از كلمات كليدي مورد نظر به شما بدهد. فقط توجه داشته باشيد كه هيچ كلمه كليدي ، حتي داده هاي خود گوگل ، 100 درصد دقيق نيست. اين يكي ديگر از دلايلي است كه نشان مي دهد داشتن سبد سالم از كلمات كليدي مورد نظر رويكرد اميدوار كننده تري نسبت به قرار دادن كل بودجه در چند كلمه كليدي است.