Google داراي عملكردهاي جستجوي پيشرفته است: عملگرهاي بولي

۲۱ بازديد

همه ما با نوار جستجوي گوگل بسيار آشنا هستيم ، زيرا 84 درصد از ما اعتراف مي كنيم كه حداقل سه بار در روز در گوگل جستجو مي كنيم. با اين حال ، موتور جستجو مجهز به برخي از عملكردهاي جستجوي بسيار جالب و پيشرفته است كه بسياري از آنها نمي دانند. اين ابزارهاي ساخته شده شامل راهنماي عملكرد هشتگ است كه كاربران را قادر مي سازد براي بهينه سازي موتور جستجو (SEO) و همه چيز بين آنها بهينه سازي كنند.
در زير ، ما چهار مفيدترين عملكرد مخفي جستجوي Google را تجزيه مي كنيم تا بتوانيد تسلط بر اين ترفندهاي مخفي را شروع كنيد.
نتايج مشابه Google را با مطالب مرتبط جستجو كنيدافزودن عبارت "مرتبط:" به عبارات جستجوي شما به شما امكان مي دهد موضوعات مشابه يا يكسان را وارد كنيد. اين مي تواند در گسترش جستجوي شما مفيد باشد ، اما به شما امكان مي دهد نتايج را در همان زمينه موضوعي نگه داريد.
مشاوره با نيل پاتلببينيد چگونه آژانس من مي تواند حجم زيادي از ترافيك را به وب سايت شما هدايت كند
SEO - باز كردن حجم عظيمي از ترافيك SEO. نتايج واقعي را ببينيد.بازاريابي محتوا - تيم ما محتواي حماسي ايجاد مي كند كه به اشتراك گذاشته مي شود ، پيوندها را جذب مي كند و ترافيك را جذب مي كند.رسانه هاي پولي - استراتژي هاي م paidثر پولي با ROI روشن.رزرو يك تماس
اين ويژگي جستجو مي تواند به صاحبان مشاغل آنلاين يا بازاريابان در شناسايي رقبا كمك كند. با ارزيابي نوع ، محتوا و دسته بندي كسب و كار ، Google مي تواند به فروشندگاني كه محصولات و خدمات مشابهي را ارائه مي دهند ، نشان دهد. اين امر اغلب تحقيقات مربوط به رتبه بندي جستجوي رقبا ، استراتژي اجتماعي و ساير عملكردهاي بازاريابي را آسان تر مي كند.
جستجوي نمايه رسانه هاي اجتماعي و ذكر آنها با Googleبا توجه به اينكه بيش از 49 درصد از جمعيت جهان از رسانه هاي اجتماعي استفاده مي كنند ، مي توان گفت تعداد زيادي پروفايل براي مرتب سازي وجود دارد.
با جستجوي رسانه هاي اجتماعي در Google ، مي توانيد از علامت @ و سپس دسته حساب استفاده كنيد. Google نتايج آن كاربر ، از جمله صفحات وب و توييت ها را جمع آوري مي كند.
اسرار Google - Google داراي عملكردهاي جستجوي پيشرفته استهمچنين مي توانيد جستجوي خود را با تايپ كردن عبارت هايي كه به دنبال آنها سايتي كه مي خواهيد جستجو كنيد ، مانند توييتر ، محدود كنيد. با اين كار مي توانيد حساب شخص ، موارد ذكر شده از حساب او و حساب هايي را كه از دسته هاي مشابه استفاده مي كنند يا متعلق به افرادي با نام واقعي مشابه است ، به شما نشان دهد.
اين مي تواند به شما كمك كند تا نام رقبا يا مارك هايي را كه مي خواهيد بيشتر در آنها جستجو كنيد جدا كنيد.
از Google براي جستجوي هشتگ ها استفاده كنيدمانند عملكرد بالا @ ، مي توانيد موارد بسيار بيشتري از نمايه هاي داراي عملكرد جستجوي Google پيدا كنيد.
از نماد # براي تجميع نتايج هشتگ ، از جمله حضور اجتماعي مرتبط با كلمات يا عبارات استفاده كنيد.
به عنوان مثال ، اگر #ديجيتال ماركتينگ را جستجو كنيد و تاريخ جستجو را در 24 ساعت گذشته در بخش "ابزارها" تغيير دهيد ، جديدترين پست ها را در رسانه هاي اجتماعي مشاهده خواهيد كرد كه در مورد بازاريابي ديجيتال بحث مي كنند.
اسرار گوگل - جستجوي هشتگاگر مي خواهيد يك لنز محكم داشته باشيد ، نوع نتيجه را با استفاده از علامت نقل قول - "#digitalmarketing" به كلمه به كلمه تغيير دهيد تا منحصراً استفاده از هشتگ را مشاهده كنيد.
اين قابليت جستجو به بازاريابان اجازه مي دهد تا ببينند كدام كلمات كليدي با پيام مارك شما مطابقت دارد در حالي كه همزمان نحوه استفاده رقبا از رسانه هاي اجتماعي را بررسي مي كنند.
Google به شما امكان مي دهد به حافظه پنهان يك سايت دسترسي پيدا كنيداز شناسايي ميزان بارگيري سايت شما تا ارسال اطلاعات مربوط به صفحه اي كه در حال حاضر فعال نيست ، مي توانيد چيزهاي زيادي از حافظه پنهان ياد بگيريد.
براي دسترسي به نسخه ذخيره شده يك وب سايت ، كافي است از دستور cache: search قبل از آدرس وب سايت استفاده كنيد.
مي توانيد جديدترين نسخه يك سايت را در كپي حافظه پنهان مشاهده كنيد ، بنابراين انتظار پيدا كردن پيش نويس قديمي را نداشته باشيد.
در كپي ذخيره شده ، مي توانيد نسخه كامل ، نسخه فقط متن يا منبع را مشاهده كنيد. همچنين مي توانيد زمان بندي و عكس فوري گرفته شده توسط Google را مشاهده كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.